Een nieuwe field marketing klant? Dat vraagt om meer capaciteit. Zoals laadcapaciteit.

Daarom bestelde Impact Sales & Marketing BeLux 20 Škoda’s bij Auto Natie en 11 Volkswagens bij garage Thuy in Wommelgem.

Bedrijfsvoertuigen met laadruimte

Impact Sales & Marketing BeLux is de nieuwe naam van Europromotion en is al 30 jaar actief in field marketing. Zij haalde recent Procter & Gamble binnen als klant. Om de commerciële activiteiten van P&G te ondersteunen, moest de vloot dringend uitgebreid worden. Garage Thuy Wommelgem en Auto Natie zorgden ervoor dat het marketingbedrijf snel op weg kon. 10 VW Caddy’s, een VW Passat Variant, 17 Škoda’s Octavia en 3 Škoda’s Superb bieden Impact Sales & Marketing genoeg laadruimte om acties te voeren in supermarkten, demo’s te geven, winkeluitstalling te verzorgen, ...

Interessante leasing

Garage Thuy Wommelgem leverde de Volkswagens, Auto Natie zorgde voor de Škoda’s. Steven De Kesel, Specialist Commercial Vehicles bij Thuy, vertelt hoe Impact Sales & Marketing bij hen terecht kwam: “Garage Thuy Wommelgem en Impact Sales & Marketing zijn bijna buren. Onze bedrijven liggen maar een paar kilometer van elkaar. Impact Sales & Marketing is al sinds 2012 klant bij ons. Ze hebben ondertussen al meer dan 70 voertuigen van de Volkswagengroep in hun fleet. Dat ze terug bij ons aankloppen heeft ongetwijfeld te maken met onze flexibele service, bijvoorbeeld op vlak van vervangwagens. Bovendien konden we dankzij Volkswagen D’Ieteren Finance een interessante leasingprijs aanbieden. Én een gelijkwaardige aanloopwagen tegen hetzelfde tarief.”

Renaud Buysschaert, die de fleet beheert bij Impact Sales & Marketing, liet weten dat hij even enthousiast is over de samenwerking.

Foto 1 / 1